Tytuł
4422 Sprzęt rehabilitacyjny - instytucje
Data utworzenia
2018-04-12
Opis
KARTA USŁUGI
|
4422
|
Sprzęt rehabilitacyjny-instytucje
|
Komórka Organizacyjna
|
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie
|
Tel./Fax.:
|
82 562 76 51, 82 562 76 54
|
Adres:
|
22-100 Chełm, Pl. Niepodległości 1
|
I. Wymagane dokumenty
|
- Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający status prawny wnioskodawcy.
- Statut, umowa, regulamin organizacyjny.
- W przypadku, gdy wnioskodawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą: zaświadczenie o pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok kalendarzowy oraz dwa poprzedzające go lata kalendarzowe albo oświadczenie o niekorzystaniu z pomocy de minimis w tym okresie, informację o każdej pomocy innej niż de minimis, jaką otrzymał w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą oraz na dany projekt inwestycyjny, z którym jest związana pomoc de minimis.
- W przypadku, gdy wnioskodawca jest pracodawcą prowadzącym zakład pracy chronionej: potwierdzoną kopię decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej, informację o wysokości oraz sposobie wykorzystania środków zakładowego funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych za okres trzech miesięcy przed dniem złożenia wniosku, zaświadczenie o pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok kalendarzowy oraz dwa poprzedzające go lata kalendarzowe albo oświadczenie o niekorzystaniu z pomocy de minimis w tym okresie, informację o każdej pomocy innej niż de minimis, jaką otrzymał w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą oraz na dany projekt inwestycyjny, z którym jest związana pomoc de minimis.
- Dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności na rzecz osób niepełnosprawnych przez okres co najmniej dwóch lat przed dniem złożenia wniosku.
- Sposób reprezentacji (pełnomocnictwo) — dokument, z którego wynika uprawnienie osoby fizycznej do działania w imieniu wnioskodawcy.
- Udokumentowane posiadanie konta bankowego wraz z informacją o ewentualnych obciążeniach.
- Szczegółowy preliminarz sprzętu rehabilitacyjnego.
- Oferty cenowe zakupu wnioskowanego sprzętu.
- Oświadczenie wnioskodawcy o nie posiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec PFRON.
- Dokumentacja posiadania środków własnych lub pozyskanych z innych źródeł na sfinansowanie przedsięwzięcia w wysokości nieobjętej dofinansowaniem ze środków PFRON.
|
II. Miejsce złożenia dokumentów
|
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Pl. Niepodległości 1, III piętro, pokój nr 317
|
III. Opłaty
|
Nie podlega opłacie
|
IV. Termin i sposób załatwiania
|
Zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego.
|
V. Tryb odwoławczy
|
Wniosek o ponowne rozpatrzenie wniosku.
|
VI. Podstawa prawna
|
na podstawie art. 35 a ust. 1 pkt.7 lit. c, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021r., poz. 573 z późn. zm.)., rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 czerwca 2002 r w sprawie określenia zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków PFRON (Dz. U. z 2015 r. poz. 926).
|
VII. Inne informacje uzupełniające
|
|
Osoba odpowiedzialna za aktualizację: Edward Gałus – starszy inspektor
|
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kopczyńska Krystyna
Dodano do BIP dnia: 2018-04-12 12:18:42