Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
4422 Sprzęt rehabilitacyjny - instytucje
Data utworzenia
2018-04-12
Opis

KARTA USŁUGI

4422

Sprzęt rehabilitacyjny-instytucje

Komórka Organizacyjna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie

Tel./Fax.:

82 562 76 51,   82 562 76 54

Adres:

22-100 Chełm, Pl. Niepodległości 1

I. Wymagane dokumenty

  1. Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający status prawny wnioskodawcy.
  2. Statut, umowa, regulamin organizacyjny.
  3. W przypadku, gdy wnioskodawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą: zaświadczenie o pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok kalendarzowy oraz dwa poprzedzające go lata kalendarzowe albo oświadczenie o niekorzystaniu z pomocy de minimis w tym okresie, informację o każdej pomocy innej niż de minimis, jaką otrzymał w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą oraz na dany projekt inwestycyjny, z którym jest związana pomoc de minimis.
  4. W przypadku, gdy wnioskodawca jest pracodawcą prowadzącym zakład pracy chronionej: potwierdzoną kopię decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej, informację o wysokości oraz sposobie wykorzystania środków zakładowego funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych za okres trzech miesięcy przed dniem złożenia wniosku, zaświadczenie o pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok kalendarzowy oraz dwa poprzedzające go lata kalendarzowe albo oświadczenie o niekorzystaniu z pomocy de minimis w tym okresie, informację o każdej pomocy innej niż de minimis, jaką otrzymał w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą oraz na dany projekt inwestycyjny, z którym jest związana pomoc de minimis.
  5. Dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności na rzecz osób niepełnosprawnych przez okres co najmniej dwóch lat przed dniem złożenia wniosku.
  6. Sposób reprezentacji (pełnomocnictwo) — dokument, z którego wynika uprawnienie osoby fizycznej do działania w imieniu wnioskodawcy.
  7. Udokumentowane posiadanie konta bankowego wraz z informacją o ewentualnych obciążeniach.
  8. Szczegółowy preliminarz sprzętu rehabilitacyjnego.
  9. Oferty cenowe zakupu wnioskowanego sprzętu.
  10. Oświadczenie wnioskodawcy o nie posiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec PFRON.
  11. Dokumentacja posiadania środków własnych lub pozyskanych z innych źródeł na sfinansowanie przedsięwzięcia w wysokości nieobjętej dofinansowaniem ze środków PFRON.

II. Miejsce złożenia dokumentów

 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Pl. Niepodległości 1, III piętro, pokój nr 317

III. Opłaty

Nie podlega opłacie

IV. Termin i sposób załatwiania

 Zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego.

V. Tryb odwoławczy

Wniosek o ponowne rozpatrzenie wniosku.

VI. Podstawa prawna

na podstawie art. 35 a ust. 1 pkt.7 lit. c, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  (Dz. U. z 2021r., poz. 573 z późn. zm.).,  rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 czerwca 2002 r w sprawie określenia zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków PFRON (Dz. U. z 2015 r. poz. 926).

 VII. Inne informacje uzupełniające

 

Osoba odpowiedzialna za aktualizację: Edward Gałus – starszy inspektor

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kopczyńska Krystyna
Dodano do BIP dnia: 2018-04-12 12:18:42